اخبار

پیش بینی “بیل گیتس” از دوران پسا کرونا

نوامبر 20, 2020 توسط ۰ نظر اخبار

“بیل گیتس” بنیان گذار شرکت مایکروسافت پیش بینی کرده است که بیش از ۵۰ درصد از سفرهای کاری در دنیا پس از دوران شیوع ویروس کرونا از بین خواهد رفت. علاوه بر این، وی همچنین پیش بینی کرده است که تا ۳۰ درصد از میزان حضور در دفتر کار کاهش خواهد یافت.

“گیتس” این پیش بینی ها را در مصاحبه ای با “اندرو راس سورکین” در جریان کنفرانس “Dealbook” نیویورک تایمز انجام داده است.

وی افزود که از این پس برای انجام جلسات تجاری حساسیت بسیار زیادی وجود خواهد داشت.

صنعت مسافرت به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیار آسیب دیده است و پیش بینی های “گیتس” مشخص می کند که این مسئله تا چه مدت و به چه میزان می تواند ادامه یابد. اگر آنچه “گیتس” می گوید درست باشد، صنعت سفر هرگز دیگر به روزهای قبل از شیوع ویروس کرونا باز نمی گردد.

اکنون که اکثر مر دم جهان متوجه شده اند که کار کردن در خانه یا همان دورکاری امکان پذیر و حتی مفیدتر است، ساعات کاری در دفاتر کار و همچنین مسافرت برای امور تجاری و کاری نیز به طور چشمگیری تغییر خواهد کرد.

“گیتس” اظهار داشته است که خودش نیز از زمان شروع شیوع بیماری، برنامه ساده تری را برای سفرهای تجاری در پیش گرفته است.

شرکت مایکروسافت در ماه اکتبر اعلام کرد که کارمندان واجد شرایط می توانند به طور دائم در خانه به دورکاری خود ادامه دهند و همچنین امکان کار در دفتر تنها در چند روز در هفته نیز فراهم است.

“گیتس” در جریان کنفرانس گفت: ما کمتر به دفتر کار خواهیم رفت و سفرهای تجاری کمتری خواهیم داشت.

وی همچنین اظهار داشت که امسال پنج میزگرد مجازی برگزار کرده است که تاکنون به شخصه به شکل حضوری در نیویورک برگزار می شد.

پیش بینی های “گیتس” احتمال تبدیل به واقعیت را دارد، چرا که وی در سال ۲۰۱۵ نیز گفته بود که فاجعه بزرگ بعدی برای جهان، جنگ نیست، بلکه یک عامل میکروبی است و اوایل سال جاری میلادی دیدیم که پیش بینی وی درست از آب درآمد.

“بیل گیتس” همچنین در اوایل شیوع کرونا پیش بینی کرد که پاندمی هایی مانند کووید-۱۹ از این پس تقریبا هر ۲۰ سال رخ خواهند داد.بیل گیتس

Tags:

بدون پاسخ به “پیش بینی “بیل گیتس” از دوران پسا کرونا

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*