اخبار

کدهای اخلاقی بعد از مسافرت

ژانویه 14, 2020 توسط ۰ نظر مقالات

کدهای اخلاقی منحصر به گردشگری نیستند و در بسیاری از علوم و صنایع دیگر اصولی تحت عنوان کدهای اخلاق وجود دارند. نکته مهم درباره ی کدهای اخلاقی این است که این کدها قانون نیستند بلکه اصول پذیرفته شده و
مانیفیست هایی هستند که هر چند اغلب، عر فهای اجتماعی از آن ها حمایت می کند اما ضمانت اجرایی شدن این کدها عوامل درونی، شخصیتی و وجدان های بیدار افراد است.

اسلایدهایی از مسافرت تهیه و به دوستان نزدیک و آشنایان نشان دهید تا دانش و علاقه آنان نیزافزایش یابد و ذهنیت و برداشت های نادرست احتمالی درباره زیبایی های منطقه مورد بازدید، اصلاح شود.

وعده ها و قول های داده شده به مردم را پیگیری کنید.

با ارسال کارت پستال، نامه و یا… از میزبانان خود تشکر کنید.

در صورت یکه از مسافرت لذت برده اید، میزبانان را به دوستان خود معرفی و توصیه کنید.

ارتباط خود را با جامع های که بازدید نمود هاند قطع نکنید. از یک رستوران محل ی(فامیلی)، یک مرکز فرهنگی و یا مغازه محلی بازدید کنید و محبت خود را به آنها نشان دهید. بی گمان آنها نیز شما را دوست خواهند داشت.

اخبار روزانه کشور آنها را تعقیب کنید و با آنچه در کشور خودتان انعکاس دارد مقایسه کنید اگر اخبار، مغایرت داشتند اعتراض کنید و واقعیات را بیان کنید.

کتب راهنمای گردشگری مقصد را بازخوانی کنید و از مؤلفان بخواهید که اشتباهات خود را به ویژه مواردی که درباره موضوعات فرهنگی و محی طزیست است، اصلاح کنید. طبیعت گردی را از خانه شروع کنید. با کاهش ضایعات، جلوگیری از اسراف، بازیافت نمودن، استفاده از حمل و نقل عمومی، محبت با شهروندان و همسایگان همانند با افراد غی ربومی و اجنبی، در بهبود شرایط کوشا باشید.

Tags:

بدون پاسخ به “کدهای اخلاقی بعد از مسافرت

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*