اخبار

روشهای جالب جذب گردشگر در دوران پساکرونا

نوامبر 10, 2020 توسط ۰ نظر اخبار, مقالات

به دلیل شیوع کرونا و آسیب دیدگی شدید صنعت گردشگری، کشورهای مختلف در صدد تعیین قوانین و امکانات جذابی هستند که گردشگران مختلف را به کشور خود جذب کنند. در ادامه شما را با چندی از این اقدامات آشنا خواهیم کرد.

 

کانکون، مکزیک: اقامت رایگان در هتل، اجاره خودرو و  تخفیف در پارک های تفریحی، زمین های گلف و اسپاها

مکزیک امیدوار است که از اواسط ژوئن گردشگران بازگردند. سوفی کلر هولر، خبرگزار اینسایدر  از راه اندازی کمپینی جدید با عنوان #VenAlCaribeMexicanoX2 یا #Come2MexicanCaribbean (به معنای به کارائیب مکزیک بیایید) برای تبلیغ مقاصد گردشگری کارائیب مکزیک، از کانکون تا کوزومل گزارش داده است.

به نقل از هولر: «این مزایا شامل دو شب اقامت رایگان به ازای هر دو شب پرداخت شده توسط مهمانان، دو روز اتومبیل رایگان به ازای هر دو روز اتومبیل اقامت رایگان برای حداکثر دو کودک در صورت رزرو اتاق برای دو بزرگسال ، همچنین ۲۰ درصد تخفیف برای پارک های موضوعی، زمین های گلف و اسپاها».

 

سیسیل، ایتالیا: تحت پوشش قرار دادن حداکثر ۵۰% از هزینه های پرواز و اقامت، و بلیط رایگان برای جاذبه های گردشگری

سیسیل، جزیره‌ای جنوبی در ایتالیا اعلام کرده است که برای بازگشت مسافران پس از کرونا، نیمی از هزینه های بازدیدکنندگان و یک سوم از هزینه های هتل را تخفیف می‌دهد.

به گزارش تایمز، سیسیل همچنین برای بسیاری از موزه ها و مکان های باستانی خود بلیط رایگان ارائه خواهد داد.

 

مادیرا، پرتغال: آزمایش های رایگان کرونا

جزایر پرتغالی مادیرا، در سواحل مراکش کنار اقیانوس اطلس، قرار است از اول ژوئیه بر روی گردشگران بین المللی گشوده شود.

برطبق برنامه های این جزایر، همه بازدیدکنندگان باید نشان دهند که طی ۷۲ ساعت گذشته آزمایش  ویروس کرونا داده و نتیجه تست آنها منفی بوده است یا پس از ورود به جزایر، با هزینه های دولت مادیرا تست را انجام بدهند.

 

قبرس: برای گردشگرانی که در زمان بازدید به کرونا ویروس مبتلا شده اند، هزینه های اسکان، غذا و دارو ارائه پوشش داده می شود .

قبرس تعهد داده است که هزینه های گردشگرانی که هنگام بازدید، به کووید – ۱۹ مبتلا شده اند را تأمین کند.

مقامات جزیره مدیترانه شرقی اعلام کرده اند که در صورت مثبت بودن آزمایش ویروس هریک از گردشگران، تمامی هزینه های اقامت، غذا و دارویی بیماران و خانواده شان را پرداخت خواهد کرد.

 

ایسلند: آزمایش رایگان ویروس کرونا

ایسلند درنظر دارد تا ۱۵ ژوئن، با ارائه آزمایش کووید – ۱۹ پس از ورود مسافران به فرودگاه، مرزهای کشور را به روی گردشگران بگشاید. افرادی که تست آنها منفی بوده است می توانند از سفر خود در این کشور لذت ببرند، اما افرادی که تست آنها مثبت شده است باید ۱۴ روز به تنهایی قرنطینه بشوند.

اینسایدر متوجه شده است که فرآیندهای مرزی جدید درحال نهایی شدن هستند و هنوز مشخص نیست که این آزمایش ها تنها برای دو هفته نخست رایگان هستند یا برای زمانی بیشتر رایگان باقی خواهند ماند.

 

یونان: پروازهای ارزان تر به دلیل کاهش مالیات حمل و نقل

طبق گزارش هولر، نخست وزیر یونان در ماه می اعلام کرد که برای جلب توجه مسافران، مالیات بر حمل و نقل – ازجمله پروازها به این کشور- کاهش خواهد یافت. انتظار می رود در ۱۵ژوئن پروازهای بین المللی به آتن و تسالونیکی از سرگرفته شوند.

 

ازبکستان: پرداخت ۳۰۰۰ دلار به هر فردی که هنگام بازدید از این کشور به ویروس کرونا مبتلا بشود

ازبکستان کمپین «سفر ایمن تضمین شده» را راه اندازی کرده است که درصورت آلوده شدن بازدیدکنندگان به ویروس کرونا در هنگام بازدید از این کشور، به آنها ۳۰۰۰ دلار تقدیم می‌کند.

 

Tags:

بدون پاسخ به “روشهای جالب جذب گردشگر در دوران پساکرونا

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*