اخبار

توصیه هایی برای آزمون جامع گردشگری از زبان جناب آقای احمدنژاد عزیز

درود دوستان عزیز
پیشاپیش براتون در #آزمون جمعه آرزوی کامیابی دارم، نکاتی رو بر اساس چندین سال تجربه ای که کسب کردم، لازم می دونم براتون بازگو کنم چون تجربه ثابت کرده مفید است.

۱. از #استرس و #ترس دوری کنید، استرس فضای ذهن شما رو اشغال می کنه و مثل سی پی یو کامپیوتر که پر بشه کند می شید و خدای نکرده #هنگ می کنید. ترس هم برادر مرگ است، آدم ترسو از پیش بازنده است . استرس و ترس باعث میشه تردید و دودلی زمان مفید تون رو از بین ببره. پس از پیش #برنده باشید نه بازنده.

۲. کاملا #ریلکس و با #آرامش برید سر #جلسه ، چون آرامش باعث میشه ذهنتون آمادگی و فضای کافی برای آنالیز و یادآوری مطالب و آموخته ها را داشته باشه. اگه با آرامش برید سر جلسه نکات مشترک هر درس به شکل شگفت انگیز ی رو به خاطر میارید و قاطی نمی کنید.

۳. اگر در همون #تست های اول چند تا رو ندانستید #هول نشید، چون #نمره_منفی در کار نیست، هر درس بیست تا پرسش داره و نمره قبولی ۱۰ هست. معمولا طراحان بیشترین تعداد تست های دشوار و سخت رو در ابتدا می گذارند.

۴. خود من ده/۱۰ ساله که #میراث_فرهنگی رو درس میدم و خوب به این درس تسلط کامل دارم، در هفت/۷ سال گذشته که دو بار آزمون دادم یه بار ۱۷ و یه بار هم ۱۸ شدم . پس نگران نشید. شرایط برای همه یکسان است.

۵. به دانسته هات فکر کن نه آنچه را که نمی دانی، چون نمره منفی در کار نیست دانسته هات تعیین کننده هستند ، و هیچ پرسشی رو بدون پاسخ نذارید، نزدیک ترین گزینه ای رو که فکر می کنید درست هست با انرژی مثبت و توکل به خدا انتخاب کنید.

۶. پیشنهاد می کنم که روی پاسخنامه کاغذ سفیدی بگذارید و پرسش به پرسش پایین بروید تا نکنه خدای ناکرده تست رو بالا پایین نزنید و تستی از قلم نیفته.

۷. اگر پرسشی رو پاسخ ندادید، با مداد دور شماره پرسش خط بکشید تا در بازبینی ، سریع تر پیداش کنید و تست رو بالا پایین نزنید.

۸. این جمله همیشه برای من عجیب آرامبخش بوده : «#پروردگارا تنها تورا می پرستم و تنها از تو یاری می جویم» شما هم امتحان کنید. آرامش، آرامش و آرامش #معجزه میکنه.

۹. دو عدد #آب_نبات هم همراه داشته باشید و اولی رو پس از نشستن و دومی را وسط آزمون مزمزه کنید و بگذارید به حال خودش آب شود. هم قند خون رو تنظیم میکند و هم به ریلکسی کمک شایانی می کنه . از جویدن آبنبات اکیدا خودداری کنید .

۱۰. بنده پنجشنبه از عصر تا ۳ ساعت پس از نیمه شب آنلاین هستم و پاسخگو

۱۱. شماره تماس ، واتس آپ و تلگرام من +۹۸۹۱۲۳۲۵۶۴۲۳ و آی دی تلگرام من farzanahmadnejad@ هست

براتون از #دادار #اورمزد آرزوی بهترین ها رو دارم

ارادتمند
فرزان احمدنژاد

شاد و پیروز باشید

Tags:

بدون پاسخ به “توصیه هایی برای آزمون جامع گردشگری از زبان جناب آقای احمدنژاد عزیز

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*