اخبار

احسان حلاجان

می 11, 2019 توسط ۰ نظر معرفی پرسنل و فراگیران

سلام
من احسان حلاجان هستم راهنمای بین المللی فرهنگی ،طبیعت گردی و مدرس ملی فدارسیون جهانی راهنمایان گردشگری(wftga) که حدود ۸ سال هست وارد صنعت گردشگری شدم و با اکثر آژانسهای مسافرتی معروف در قزوین و تهران کار کرده و تورهای زیادی در کشور و خارج از کشور رو هدایت کردم.
من از بدو تاسیس موسسه میزبان از نزدیک با فعالیتهایش آشنا بودم و قبل از تاسیس این موسسه در استانهای دیگه دوره های بلدمحلی و راهنمای فرهنگی رو گذروندم سپس برای گذراندن دوره راهنمای بین المللی طبیعت گردی به میزبان آمدم و چه سرآغاز خوشایندی?
بنده به واسطه ارتباط و دوستی که با همکاران دیگر استانها و موسسه های آموزش گردشگری دارم و دوره های مختلفی که در استانهای دیگه گذروندم به جرائت میتونم بگم که دوره ای که در موسسه میزبان گذروندم با توجه به اساتید تراز اولی که داشتیم و تورهای آموزشی زیادی که در هر درس با اندک هزینه و استاد آن برای دانشجویان فراهم میشد کیفیت رو به معنای واقعی به ما دانشجویان ارائه کرد و من از انتخاب موسسه میزبان راضیم و از مدیرانش ممنون.
لازم به ذکره که بعد از چند سال که دوره من تموم شده هنوز ارتباطم با موسسه برقراره و در دوره های کوتاه مدت یا حتی تورها آموزشی موسسه شرکت میکنم و این مساعدت برای همه کسانی که در موسسه آموزش دیدند وجود داره /ممنون از موسسه خوب میزبان?

بدون پاسخ به “احسان حلاجان

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*