اخبار

دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری در شیراز

گردهمایی بزرگ راهنمایان گردشگری ایران با محوریت بازدید از مجموعه های جدید جهانی ثبت شده استان فارس از روز گذشته در این شهر آغاز شده است.

به گفته امیر سبوکی رئیس انجمن صنفی راهنمایان گردشگری فارس این گردهمایی که در آن هزار راهنمای گردشگری و با محوریت معرفی محورهای ثبت جهانی فارس و معرفی جاذبه ها و گردشگری مذهبی در شیراز آغاز به کار کرده است و تا سوم اسفند ماه ادامه دارد.

برنامه های گردهمایی راهنمایان گردشگری در شیراز به شرح زیر می باشد:

روز اول گردهمایی مجموعه سعدیه و باغ دلگشا به راهنمایان حاضر در گردهمایی معرفی گردیده است.

برای بازدید روز دوم گردهمایی، بازدید از موزه نظامی خاورمیانه در باغ عفیف آباد، معرفی جاذبه های مذهبی فارس با حضور در حرم احمد بن موسی، معرفی مساجد کمتر توجه شده استان از جمله مسجد جامع عتیق و مدرسه خان، معرفی بازارهای کمتر دیده شده شیراز همچون؛ حاجی، اردو بازار، سرای مشیر و بازار وکیل و همچنین بازدید از مجموعه زندیه در نظر گرفته شده است.

روز سوم، گردهمایی در تالار حافظ برگزار خواهد شد و راهنمایان شرکت کننده در گردهمایی در همایش گردشگری که با هدف توانمندسازی آموزشی راهنمایان برگزار خواهد شد، شرکت می کنند.

سرانجام این گردهمایی در روز جمعه سوم اسفند ماه با بازدید از مجموعه‌های ثبت جهانی فارس با اولویت محور ساسانی به پایان خواهد رسید.

Tags:

بدون پاسخ به “دوازدهمین گردهمایی راهنمایان گردشگری در شیراز

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*