اخبار

تاثیر موسیقی در هتل

گزارشهای جدید محققان نشان می دهد که چگونه موسیقی کمک می کند تا درآمد هتل ها افزایش یافته و تجربه مهمان نیز بهبود یابد.

گزارش جدیدی از موسسه Rightsify نشان میدهد که چگونه موسیقی میتواند به هتل کمک کند تا درآمد خود را افزایش دهد و تجربه مهمان را بهبود بخشد.

موسسه Reghtsify که یک موسسه موسیقی معتبر جهانی است و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا مستقر میباشد، اولین بخش از یک سری گزارش و مطالعاتی را منتشر کرده است که در آنها نشان داده موسیقی در کسب و کارها چقدر میتواند موثر باشد.

در اولین بخش از این گزارش که با نام “موسیقی و هتلها” منتشر شده است، یک بررسی عمیق در مورد تاثیر موسیقی در هتل ها انجام شده که در آن جزئیات دقیق در مورد نحوه استفاده از موسیقی در هتل ها و نحوه کمک به هتل ها برای افزایش درآمد و بهبود تجربه مهمان بیان می شود.

به عنوان مثال، موسیقی میتواند بر شیوه عکس العمل مهمان نسبت به هر چیزی تاثیر گذارد.
این تاثیرگذاری بر مهمان میتواند در تجربه پذیرش مهمان و یا در تجربه استفاده از استخر و باشگاه ورزشی برای مهمان رخ دهد و یا حتی حضور مهمان در رستوران و کافی شاپ را تحت تاثیر قرار دهد.

بر اساس این تحقیق، انواع موسیقی که در بخشهای مختلف هتل پخش میشود میتواند نقش مهمی در چگونگی درک مهمان از هتل ایفا کند.

حتی مشخص شده است که موسیقی میتواند منجر به افزایش خرید نوشیدنی توسط مهمان در کافی شاپ یا بخشهای دیگر هتل شود.

این گزارش برای متخصصان در صنعت هتلداری، صنایع غذایی و حتی خرده فروشیهای نوشیدنی، بسیار مفید است. این صنایع و به ویژه صنعت هتلداری میتوانند با استفاده از این مطالعه، درک بهتری در مورد نحوه استفاده از موسیقی در بهبود کسب و کار خود پیدا کنند.

Tags:

بدون پاسخ به “تاثیر موسیقی در هتل

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*