اخبار

برگزاری کلاس های آموزشی شاغلین صنایع دستی در آکادمی میزبان قزوین

دوره آموزشی طراحی سنتی برای شاغلین رودوزی‌های سنتی با حضور ” استاد عقیلی ” هنرمند پیشکسوت استان و دوره آموزشی رنگ شناسی و همنشینی رنگ ها با حضور ” جناب آقای داود باقری ” استاد دانشگاه علم و فرهنگ در آکادمی میزبان در حال برگزاری است.

در این دوره های آموزشی مربیان صنایع دستی استان و همچنین فعالان صنایع دستی استان حضور داشته اند.

هدف از برگزاری این دوره های آموزشی ارتقای کیفیت تولیدات صنایع دستی استان و همچنین افزایش زیبایی بصری این محصولات، همچنین افزایش تولید در بخش صنایع دستی عنوان شده است.


کارشناسان دفتر توسعه و ترویج سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از روند برگزاری دوره های آموزش شاغلین صنایع دستی ویژه حرفه‌های گلیم بافی و رودوزی‌های سنتی (رنگ شناسی) و طراحی سنتی استان قزوین در آکادمی میزبان بازدید کردند.

کارشناسان دفتر توسعه و ترویج سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور از بازدید و نحوه برگزاری دوره‌های آموزش شاغلین صنایع دستی در دیدار با مهندس خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی استان قزوین گزارش ارائه کردند.

در این بازدید ها کارشناسان دفتر توسعه و ترویج سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در خصوص ارتقای صنایع دستی استان قزوین در سطح کشور و منطقه ابراز امیدواری کردند و از ادامه برگزاری این دوره های آموزشی در آینده خبر دادند.

Tags:

بدون پاسخ به “برگزاری کلاس های آموزشی شاغلین صنایع دستی در آکادمی میزبان قزوین

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*