اخبار

برگزاری دوره توانمندسازی گردشگری سلامت

دوره آموزشی توانمندسازی گردشگری سلامت توسط آکادمی میزبان در محل پارک علم و فناوری استان قزوین، زیر نظر سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار شد.

در این دوره آموزشی ” جناب آقای دکتر صدری ” و ” جناب آقای زمانی ” معاونت گردشگری و سرمایه گذاری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین حضور داشتند.

در این دوره کشورهای پیشرفته در صنعت گردشگری سلامت مورد بررسی قرار گرفتند و نیز در خصوص لزوم ساخت زیرساخت های مناسب برای جذب گردشگرانی که به منظور رفع نیازهای درمانی به کشور ایران سفر می کنند گفتگوهایی صورت گرفت.

کشور ایران دارای پتانسیل های زیادی برای جذب گردشگران درمانی در منطقه خاورمیانه است اما به دلیل کمبود زیرساخت های مناسب در این زمینه گردشگران کمتری وارد کشور می شوند.

در این جلسه آموزشی که با حضور مدیران آژانس های مسافرتی، مدیران اقامتگاه های بوم گردی و مدیران و کارمندان هتل های شهر قزوین و همچنین کارمندان بیمارستان های شهر قزوین برگزار شد، جناب آقای زمانی معاونت سرمایه گذاری و گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، در خصوص گردشگری سلامت صحبت نمودند و نقاط ضعف و نقاط قوت استان برای جذب گردشگر در حوزه گردشگری سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

Tags:

بدون پاسخ به “برگزاری دوره توانمندسازی گردشگری سلامت

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*