اخبار

برگزاری دوره توانمندسازی آداب و الگوهای رفتاری ویژه تاسیسات گردشگری استان قزوین

دوره آموزشی آداب و الگوهای رفتاری ویژه تاسیسات گردشگری استان قزوین توسط آکادمی میزبان و در پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد.

این دوره آموزشی از سری دوره های توانمندسازی شاغلین بخش گردشگری است که توسط سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برنامه ریزی شده است و در استان قزوین توسط آکادمی هتلداری و گردشگری میزبان اجرا شده است.

دوره آموزشی ” آداب و الگوهای رفتاری ” با حضور ” سرکار خانم عظیمی ” در پارک علم و فناوری استان قزوین برگزار شد.

در این کارگاه آموزشی پیرامون موضوعاتی چون فرم صحیح لباس و ظاهر پرسنل تاسیسات گردشگری، نحوه پذیرایی، نحوه صحبت کردن با مهمانان و گردشگران و موضوعاتی از این قبیل مورد بحث و بررسی قرار گرفتند.

مدیران و پرسنل تاسیسات گردشگری که در این سمینار آموزشی شرکت داشتند، با نحوه صحیح برخورد با مهمانان و گردشگران ناراضی، نحوه صحیح لباس فرم و ظاهر کارکنان آشنا شدند.

در انتهای این دوره ” جناب آقای زمانی ” معاونت سرمایه گذاری و گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با حضور در جلسه برای برگزاری مجدد این دوره های آموزشی در استان قزوین و ارتقای صنعت هتلداری و گردشگری استان توام با آموزش ابراز امیدواری کردند و افزودند برای تحقق این هدف آموزشگاه ها و نیز تاسیسات گردشگری باید با یکدیگر همکاری های لازم را داشته باشند.

Tags:

بدون پاسخ به “برگزاری دوره توانمندسازی آداب و الگوهای رفتاری ویژه تاسیسات گردشگری استان قزوین

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*