اخبار

خبر تبدیل هتل ها به نقاهتگاه بیماران کرونایی تکذیب شد!

دسامبر 1, 2020 توسط ۰ نظر مقالات

خبر تبدیل هتل ها به نقاهتگاه بیماران کرونایی از سوی شرکت سرمایه گذاری ایران گردی و جهان گردی، به نقل از دبیر جامع هتل داران ایران تکذیب شد.


با توجه به توضیحات ذکر شده از سمت شرکت سرمایه گذاری ایرانگردی و جهانگردی:

یادداشت مورخ ۱۳۹۹/۹/۷ با تیتر “ورود نهادها برای در اختیار قرار دادن هتل ها به طرح جداسازی بیماران” توضیحات زیر وفق قانون مطبوعات در اسرع وقت در همان صفحات برای روشن گری افکار عمومی، منتشر شود.

خبر تبدیل هتل های ایران گردی و جهان گردی به نقاهتگاه بیماران کرونایی، به نقل از دبیر جامع هتل داران ایران از سمت شرکت سرمایه گذاری ایران گردی و جهان گردی تکذیب شد.

اجراسازی چنین طرحی نیاز به ساخت و آماده سازی بستری از قبل دارد که گروه هتل های ایران گردی و جهان گردی چنین برنامه ریزی برای تبدیل اقامتگاه های این مجموعه به نقاهتگاه را از پیش انجام نداده است و امکانات این موضوع را نیز ندارد.

لازم به ذکر است، هرگاه بنابه شرایط  اضطراری چاره‌ای جز تبدیل هتل‌های ایران گردی و جهان گردی به نقاهتگاهی برای بیماران کرونایی نباشد، بی شک این گروه هتل داری با هماهنگی صندوق بازنشستگی کشوری به این طرح خواهد پیوست.

هم اکنون نیز در حال هماهنگی با ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم تا پس از فروکش کردن این ویروس برنامه سفر خانواده پزشکان، پرستاران و کادر درمانی سراسر کشور توسط شرکت سفر کارت ملی را اجرایی کرده و میزبان این عزیزان در هنل های ایرانگردی و جهانگردی سراسر کشور باشیم.

این گروه هتلداری تنها مرجع رسمی برای اعلام این خبر است و اخبار مربوط به تصمیمات ستاد مذکور در رابطه با تبدیل شدن هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی به نقاهتگاه، بیش از همه توسط این گروه هتلداری اعلام و منتشر خواهد شد.

Tags:

بدون پاسخ به “خبر تبدیل هتل ها به نقاهتگاه بیماران کرونایی تکذیب شد!

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*