اخبار

حضورفعال استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

استان قزوین با معرفی جاذبه های گردشگری و ظرفیت‌های تاریخی – فرهنگی غنی خود در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران در بهمن ماه سال جاری حضور خواهد داشت.
علیرضا خزائلی سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین با اعلام این خبر گفت: برپایی نمایشگاه‌های گردشگری یکی از راهکارهای بهینه برای معرفی توانمندی‌های هر استان است که با توجه به نزدیکی به ایام نوروز۹۸ می‌تواند راهنمای مناسبی برای گردشگران در انتخاب مقصد برای سفر در طول ایام نوروز باشد.
خزائلی با اشاره به حضور استان قزوین در نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران افزود: در این نمایشگاه که با رویکرد معرفی و تمرکز بر توانمندی‌های گردشگری ۳۱ استان کشور و کشورهای خارجی از ۲۳ لغایت ۲۶ بهمن ماه سال جاری در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار می‌شود، میراث فرهنگی، صنایع دستی استان قزوین با همراهی شهرداری قزوین در سالن A38 و در غرفه‌ای به وسعت ۲۰۰ متر به معرفی جاذبه‌های گردشگری و ظرفیت‌های غنی تاریخی- فرهنگی استان می‌پردازد.
وی همچنین اظهار داشت: با توجه به معرفی جاذبه‌های متنوع استان، اجرای زنده صنایع دستی بومی، نمایش آیین‌های سنتی و اجرای زنده موسیقی سنتی از جمله برنامه‌های قزوین در این نمایشگاه خواهد بود.
سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین همراهی بخش خصوصی را در این نمایشگاه مهم خواند و عنوان کرد: در غرفه استان قزوین تاسیسات گردشگری استان اعم از مجتمع خدماتی– رفاهی بین راهی بافه، مجتمع خدماتی–رفاهی بین‌راهی آفتاب درخشان صحرا، هتل مرمر، هتل راژیا، دفتر خدماتی– مسافرتی مرمر زرین و هنرمندان فعال در عرصه صنایع دستی و هنرهای استان حضور و همراهی خواهند داشت.
شایان ذکر است: دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران توسط شرکت بین‌المللی بازرگانی و نمایشگاهی تهران با مجوز سازمان توسعه تجارت ایران و حمایت و حضور سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور در ۱۲ سالن نمایشگاهی و در سطحی بالغ بر۴۵۰۰۰ مترمربع فضای سرپوشیده و ۳۰۰۰ مترمربع فضای باز در محل دائمی نمایشگاه‌های تهران برگزار خواهد شد.

Tags:

بدون پاسخ به “حضورفعال استان قزوین در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*