اخبار

برگزاری تور آموزشی مدیریت هتل و رستوران در کشور ارمنستان

پیرو برگزاری نخستین تور آموزشی مدیریت هتل و رستوران که در سال ۱۳۹۳ در جزیزه زیبای کیش برگزار و با استقبال مدیران صنعت گردشگری روبرو گردید این بار آکادمی هتلداری و گردشگری میزبان با همکاری آژانس مسافرتی ایلان تور آموزشی را جهت آشنایی هر چه بیشتر مدیران هتل و مجتمع های بین راهی با دانش روز این صنعت و همچنین بازدید هتل هایی با استانداردهای جهانی در خرداد ماه سال ۹۵ با حضور بیش از ۳۰ تن از مدیران استان برگزار نمود.
در این برنامه هتل ۵ ستاره بین المللی ایل گلی تبریز به عنوان نخستین هتل مورد بازدید قرارگرفت و اعضا توانستند از بخش های مختلف هتل از جمله پذیرش ،انواع اتاق ها و سوییت ها،رستوران ،کافی شاپ،تالار ها ، لاندری و … بازدید به عمل آورند.
در ادامه و پس از رسیدن به شهر ایروان سه شب نخست اقامت، در هتل ۳ ستاره المپیا و شب اخر اقامت در هتل ۴ ستاره آنی پلازا و همچنین بازدید از بازار محلی ورنیساژ ،کلیسای لوسارویچ ،میدان هراپاراک ،گاسکاد،مجسمه مادر ودریاچه سوان … بازدید از هتل های از پیش تعیین شده در دستور کار قرار گرفت.
در مدت اقامت ۴ روزه در شهر ارمنستان علاوه بر بازدید از مکان های تاریخی هتل های marriot, paris,national,roomer,diamond house,tufenkian,ani plaza ومورد بازید قرارگرفت و مدیران هتل ها پس از معرفی هتل و امکانات آن به سوالات افراد در خصوص مشکلات و موانع هتلداری پاسخ دادند.
4

6

8
3
10

Tags:

بدون پاسخ به “برگزاری تور آموزشی مدیریت هتل و رستوران در کشور ارمنستان

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*