اخبار

برگزاری تور آشناسازی با کرمانشاه برای تورگردانان اروپایی

جولای 8, 2014 توسط ۰ نظر رسانه های خبری

شرکت هلدینگ گردشگری مارکوپولو اقدام به برگزاری تور آشناسازی کرمانشاه برای تورگردانان برجسته شرکت های بزرگ تورگردانی اروپایی و آمریکایی متشکل از مدیران آژانس های گردشگری کشورهای آلمان، لهستان، بلژیک، ایتالیا و برزیل کرده است.

این تورگردانان طی یک روز در استان ضمن بازدید از مجموعه تاریخی فرهنگی تاق بستان، مجموعه ثبت جهانی شده بیستون، تکیه معاون الملک و بازار سنتی کرمانشاه، از دیگر تاسیسات گردشگری نیز بازدید به عمل آوردند.

محمد رضا ستایش فر معاون گردشگری در این خصوص گفت: این دومین هیات خارجی مرتبط با امر گردشگری است که از ابتدای سال جاری تاکنون از استان کرمانشاه بازدید می کنند.

وی تاکید کرد: تا پیش از این تورهای خارجی بیشتر در استانهای تهران، اصفهان و شیراز تردد داشتند، اما با تلاشهای صورت گرفته کرمانشاه نیز به عنوان مقصد جدید تورهای خارجی تعیین شده است.

وی یادآور شد: گردشگران به دنبال مسیرهای جدید گردشگری در ایران هستند که استان کرمانشاه با توجه به جاذبه های تاریخی و طبیعی بسیاری که دارد و همچنین زیرساخت های مناسبی همچون فرودگاه بین المللی، راه مناسب، مراکز اقامتی و … می تواند به عنوان مقصد جدید گردشگران خارجی در ایران شناخته شود.

ستایش فر تصریح کرد: یقیناً تحول چشمگیری در عرصه گردشگری استان کرمانشاه در راه است.همچنین در مراسم که به مناسبت حضور این تورگردانان ترتیب داده شده بود تعدادی از مقامات ارشد سیاسی اداری استان و شهر کرمانشاه از جمله استاندار، معاون برنامه ریزی استاندار و شهردار کرمانشاه نیز حضور داشتند.

Tags:

بدون پاسخ به “برگزاری تور آشناسازی با کرمانشاه برای تورگردانان اروپایی

نظری ارسال کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد. فیلد های مورد نیاز علامتگذاری شده اند *


*